this about my life

Alla inlägg under april 2011

Av Malin Jonsson - 29 april 2011 15:50

hejsan!


Nu sitter jag på altanen och solar ;) Och sedan ska jag ut och springa. Det var ingen träning med T idag så jag skulle tränat med U - gruppen men jag ville inte det. Så jag tar och springer en liten runda istället :D 


Jaa de vra väl de, har liksom inget mer intressant att skriva,


puss

Av Malin Jonsson - 29 april 2011 06:48

Hejsan!


Känner att jag inte är så där jätte bra på att skriva rubriker, mina engelska rubriker blir inge bra alls! Men jag är ingen tänkare alltid :) 

Igår blev det inget inlägg för att Julia var hemma hos mig, och sedan så skulle jag gå ner till mamma på jobbet för att testa underkläder. Och de hade öppet till åtta! Jag hittade 3 bra trosor xd och 3 bh:ar! Så jag blev super duper nöjd!!


Av någon konstig anledning vaknade jag jätte tidigt, och var super pigg! Jag undrar hur det kan komma sig? Men jag ska i alla fall gå och äta fruksot nu och sedan dra mig till skolan,


puss 

   Sry, för att hitta en dålig bild....

Av Malin Jonsson - 27 april 2011 19:49

Nu sitter jag framför datorn och ska se det nya pogrammet på tv4 snart :) klockan åtta hos kändisarna. haha sånn är jag! Idag var det sista dagen på paroen och igår köpte jag och mamma tulpaner för att jag varit där (tycker kanske inte att dem var värda det, men...) det var iaf bättre idag än igår! För igår var inte kul -.-

och imorse längtade jag nästan till skolan, för jag ville inte gå till det där cafet mer! fast nu längtar jag inte längre! HAHA!!!!! men det ska bli kul och träffa kompisarna, och Julia följer med mig imorrn, sen till simningen! Gött va Julia? 


Måste slänga in en bra mascara! 

  ,

puss

Av Malin Jonsson - 26 april 2011 19:17

hej :)


Idag var det första dagen på praoen och imorgon är den sista! (låter HÄÄRLIGT i mina öron) Praoen var inte i roligaste laget. Nej, jag vill inte paraoa imorgon! :( Vill inte det ... men jag måste. men man kan ju iaf tänka possetivt att man vet ungefär vad som ska hända och vad som ska göras. 


Men Emilia och Line räddade resten av min dag genom att, gå och kolla på Lindex, och gå in på kicks (line) och följa med emilia hem! Så det gjorde susen för min dag, 


puss :*

Av Malin Jonsson - 25 april 2011 20:02

hejsan!


nu sitter jag och äter lite påskgodis :) Idag blev det träning för hela slanten, 1 på morgonen och 1 på eftermiddagen. På morgonen var det ett lugnt fart 2 pass på 6000 m (6 km) och sedan simmade vi ett pass på eftermiddagen fart 4 på 5000 m (5 km xd) Så just nu är jag ganska så trött. Imorgon ska jag praoa det blir på Wiernkonditoriet (stav?) I alla fall på ett café ;) "scary!!!!!"

Jaja det går väl bra hoppas jag :)


Hörs imorrn,


puss :*

Av Malin Jonsson - 25 april 2011 13:19

Jag hissar verkligen den här underbara värmen i solen är det just nu 25 °  ! Har suttit ute i en timma i solstolen med en FRIDA tidningen och en SOFIES MODE... Underbart? JAA

   

Av Malin Jonsson - 24 april 2011 19:02

Hej!


Även om det var min näst sista dag på påsklovet, känns det nästan som första? Är inte det lite märkligt, kanske inte första men det känns bara som början. Fast det beror nog på att jag inte varit hemma. I alla fall, så ringde Emilia imorse. Och jag cyklade bort till henne en stund. Vi bestämde oss för att cykla ner till Skeppsviken och "bada". Mycket till bad var det inte riktigt precis, vi hade bestämt oss för att bada så vi gick ner och kände på vattnet. Det var ISKALLT och när vi tog upp fötterna var de alldelles bruna! För att det var så smutsigt vatten. Så jag ville inte bada och inte emilia heller xd. Så vi spela kort och sola istället :) Och det gick ju bra de med!


Sen kom hela släkten och hade påsk firande!


Bilder kommer inom tid,


Puss :* 


Ovido - Quiz & Flashcards