this about my life

Alla inlägg under december 2010

Av Malin Jonsson - 15 december 2010 08:30

HEJDÅ NU DRAR JAG, sitter i bilen om en halvtimme på väg till Landvetter, ha EN GOD JUL!!  

Och gott nytt år!  

kramisar,   

Av Malin Jonsson - 14 december 2010 21:25

HEJDÅ!

Nu reser jag bort från de här kalla...

bort till där vindarna blåser 28+

bort där man badar i 25° vatten

Låter det ok?

De tycker ja i alla fall   

Min katt har just nu lagts sig precis där jag ska sova -.-

Nu är sista natten i Sverige på 21 dygn... HAHA WHAT!?  

Det lät rätt länge nu när jag skrev det! ehe... aja så är det i alla fall. Jag åker 13 imorgon så det blir inget inlägg, men jag kanske lägger ut bilder sen? när jag är där, men tror icke de.

God jul och gott nytt år!

Det var allt för mig,

TJO HEJ!

Kram allihop, och PUZZ!       

Av Malin Jonsson - 13 december 2010 18:11

TJA!

jag är ledsen att jag är så tråkig på sista tiden, men det funkar inte att vara bäst på allt,(om jag nu är bra på ngt   ) i alla fall så har jag skaffat skype idag. Spännande med nya   grejer, hihi så nu sitter jag vid datron och det är aja baja på det för egentligen måste jag göra 1000 andra saker tex

städa rummet

öva so prov

packa

matte prov

slänga ett banan skal ...

och massa mer   

Så men jag tänkte att jag skulle koppla av för ett tag

...

så nu var det färdigt, upp och stå igen!

hörs och syns imorgon,

ciao!

bella   

 

Av Malin Jonsson - 10 december 2010 22:01

Nu är det verkligen inte långt kavr tills jag åker till Thailand, jag längtar så himla mycket. Nu är det bara de små detaljerna kvar, 2 prov och lite läxor som ska göras, sen åker jag. Just nu regnar det typ bara där nere, så långt som vi har tittat i alla fall. Men det är ju ändå 30°c så ja, det är inte så fel ändå. Imorgon åker min faster ner dit, vi träffar henne där nere sen, så hon är där lite tidigare än oss.

Nu är det nästan exakt 4 dagar kvar tills det smäller, TJOHO. Idag har mamma och pappa åkt och köpt julklappar till mina kusiner, och sedan har det köpt saker inför thailand   

hehe, just nu är det paus till idol börjar igen så jag hade inget att göra så jag gjorde en bild på dit vi ska, men det kommer nog inte riktigt se ut så här men, vackert kan man inte säga något annant   

  Har typ märkt att man kan använda pages, att göra bilder i, så jag typ börjar gilla det nu!

Hare ´bra!

ps GRATTIS PÅ 18 ÅRSDAGEN KRISTIN

ps igen, hihi har märkt attd et är min NAMNSDAG IDAg   

KRAM

Av Malin Jonsson - 10 december 2010 21:14

Nu är det idolfinal!

böhl och tjoho!

Det är så kul med idolfinaler, fast det är så tråkigt att det är slut. Jag längtar alltid efter idol xD

Sista fredagen hemma, på 3 veckor nu. Det låter som jag aldrig ska vara hemma på en fredag, men så är det ju inte rikigt. Men nu tror jag att det börjar  

  Vem hejar ni på?

Av Malin Jonsson - 9 december 2010 18:31


Gillar denna julsång a lot! hittade den på spotify, fast vet inte hur man lägger in där ifrån så... det fick bli på youtube

Kram...

ps blev ingen simning, pga för mycket läxor ;O

Av Malin Jonsson - 9 december 2010 15:03

HEJSAN

blir inget långt inlägg idag, för jag har inte den TIDEN... för 16.15 ska jag åka och simma, och sen så har jag en massa läxor nu, men när jag gick hem från skolan idag var det så HIMLA FINT väder ute, så jag tänkte att jag måste ta lite bilder,

Det har snöat typ några centimeter till igår, så det är ännu snöigar och ännu finare :)

Bilder:

             

Av Malin Jonsson - 8 december 2010 18:53

hejsansvejsan!

Nu är det starx dags för lax...HAHA

Nej det är det faktiskt inte utan det är dags för kyckling med curry sås och ris (mums, i mina öron) Man måste ha i sig lite mat efter en hård träning ;) Jag vet inte rikitgt vad vi simmade idag men jag gissar på 6000 m kanske? något sådannt. 2 tim var passet idag, det var faktiskt rätt kul.

Hm... vad ska jag skriva mer? Jo, i helgen ska vi på 18 årskalas. Till Kristin, det var tyå 5 årsen jag var på det. Undra vad man ska köpa till en sådan dam? Det blir nog något smycke skulle jag tro (nu får vi hoppas att hon inte läser, men hur ska hon ha kunnat få tag i adressen)

Men nu ska jag äta! mamma ropa xD

Kram<3

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards