this about my life

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Jonsson - 28 februari 2011 21:05

För en stund sedan kom jag hem från simningen. det var fart 3 och fart 2, vi ska simma mycket det nu, för vi har mest simmat styrka innan. Det får gå som de går. Träningen idag var väl ganska kul, jag tror vi simma 6500 m.


Idag var de första dagen på skolan. Jag trodde att det skulle bli roligare än de var. Men jag hade fel. Föresten var jag dö trött!!! Så jag trodde knappt jag skulle simma, men de gick över. Jag var väl inte så trött iaf?

Så jag vill ha lov igen!!

Men men, livet kan väl inte alltid var bäst, eller?

Kramis Malin <333

Av Malin Jonsson - 27 februari 2011 20:57

Ja, nu var lovet slut  

Men jag är ändå nöjd med mitt. Det kanske var lite väl mycket träning, men jag sa inte att det var tråkigt. Jag har ju hunnit annat också. Jag gjorde ett inlägg förut men som inte sparades  Så jag  får göra om. Träningen idag var inte jobbig, vi var bara tre tjejer. och resten killar. Jag lägger in bilder från Sunne.

 

           

Av Malin Jonsson - 26 februari 2011 11:40

TJABBA!'

äntligen kom alva, det är jätte halt ute och hon hade gått hit. Så det tog sin lilla tid!

Har ändrat lite i bloggen undrar om det är hiss eller diss?

Själv vet jag inte förrän ni har tyckt till!!

KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 26 februari 2011 10:58

alva alva alva...

japp som ni förstår väntar jag på alva...

Hoppas att hon kommer snart,

Ciao ps hon kom nu xD

Av Malin Jonsson - 25 februari 2011 18:56

Av Malin Jonsson - 25 februari 2011 18:40

Hejsan!

Idag var pappa ledig, så jag och emilia och han åkte till Sunne igen....

Men pappa var ju inte där och jag och emilia var ju där med skolan. Vi tänkte åka till Sunne först sedan fundera vi på valfjället men där fanns inga sittliftar så det fick bli Sunne ändå. Och nu tror jag att jag testat alla backar!! Det var iaf supermysigt!!!!!

Bilder kommer imorgon för jag orkar inte nu

Nu ska jag äta tror jag snart, och kanske det blir  ngn läxa nurå!


PUSS & KRAM MALIN

Av Malin Jonsson - 23 februari 2011 19:13

Tjena!

Nu var det sista passet på detta sportlov (nästan) Nu var det i alla fall över och man är ledig, och fri! Men jag ska inte klaga, för trots allt så tycket jag ju att det var jätte kul!   

Den sista dagen idag då så var vi på motions huset. Och jag har aldrig varit på gym tidigare, så jag hade ingen aning om vad vi skulle göra. Men fick fick typ tygnder i början som vi skulle göra olika övningar med. För olika muskler. Magen var jobbigast, för min lilla mage har inte så stora muskler!!   Det gjorde vi i alla fall i en halv timma. Och sedan kom vi till ett rum med en stor lampa, som man satt i mitten av rummet. När lampan lyste grönt skulle man jobba stenhårt. Och när den var röd skulle man byta station. Det var altså stationer med maskiner och utan maskiner. Och det var deffenitvt roligast! Våran tränare då som jobbade på motionshuset, skrek typ hela tiden, "jobba på nu, det här gör vi jättebra" Osv... xD

Så det blev ändå en lyckad dag, vi skulle egntligen ha spinning också men det blev inte av för hon som skulle ha oss, var sjuk   

Nu ska jag se på halv åtta hos mig och sedan ska jag se på mästerkock. "typ"

Imorgon kommer jag nästan vara död, jag har redan träningsverk på varenda kroppsdel, känns det som och jag vill inte veta hur det blir imorgon :/

PUSS & KRAM MALIN 


Av Malin Jonsson - 22 februari 2011 19:11

   hejsan svejsan!!!!!!!!!!!

Idag har jag simmat det mesta. Jag var hemma runt halv ett och sen bar det av till simningen. Vi hade en och en halv timma landpass idag. Jag är inte så bra på sådannt så jag tyckte att det skulle bli halv kul... Men det var faktsikt rätt kul! Vi hade olika stationer som man skulle gå till och göra olika saker. Så att det blev inte så pjåkigt ändå! Och simningen var inte jobbig heller, för det var bara korta sträckor. Dock så var vi många på banan men det gick ändå! Imorgon ska vi till motionshuset och träna, landpass. Det är någon där som har gjort ett upplägg för oss vad vi ska göra och sånt. Så vi får väl se vad som händer. Jag tycker att tiden går så fort, även fast det bara är tisdag. En dag kvar med simning och sedan så blir det kompisar och kanske lite skidåkning!!   

har inget mer att tillägga har ni?

Bjuder på en bild...

PUSS & KRAM MALIN  

Ovido - Quiz & Flashcards