this about my life

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Malin Jonsson - 15 april 2011 21:43

 


DET tycker inte jag.......... jag tycker norge fuskade mer :S!!!!


XD

Av Malin Jonsson - 15 april 2011 21:36

Hej!


Imorgon åker vi till fjällen!!! TJOHO! Det ska bli jätte skönt, och ges what? Jag får internet! (hehehe) Lyx för mig, så datorn ska med ofc! Just nu så är jag lite trött efter en ganska skön träning. Fast jag fick sådann håll när vi sprang, och det är inte kul vill jag lova! När man får så ont att man måste låta som en häst för att kunna andas. Så va glada att det inte är ni, utan jag -.-

Jag tror inte ens att jag har sagt vilket fjäll jag ska till, lite dåligt kanske, jag ska i alla fall till Sälen, Lindvallen. Vi åker typ dit varenda år av någon andledning. Vi ska bo i stugan bredvid i år -.- Fast stugan låg faktiskt riktigt bra till. Så man ska inte klaga, aja baja malin :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, för jag har inte packat färdigt allt till imorgon,


Puss <3

Av Malin Jonsson - 15 april 2011 08:28

Heej!


Nu är det Fredag. Och jag ska åka buss, och det är själv! Herregud jag har knappt åkt buss och nu ska jag göra det själv! men vi får väl se hur det går. Jag ska till sunningen till Emilia. just nu ser ja på vakna med the voice, och vill gärna se det, så inlägget idag blir inte längre än så här :)

   

KRAM<3

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards