this about my life

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Malin Jonsson - 19 april 2011 21:50

Tänk om jag kunde, vad jag skulle kunnat. Varför inte, varför?

Kan jag inte göra som alla andra, hänga på. Varför är det alltid jag?

Borde tänka annorlunda,

men kan inte, är inte den pesonen,

hoppas alltid, men inget händer, al the same,

Vill vill vill, hoppas hoppas hoppas, försöka, är alltid ett hopp


I may just continue to be me, and will see what happens ...

Av Malin Jonsson - 19 april 2011 15:40

Hejhej!


Nu har jag precis kommit hem fårn mitt sista åk idag. Det har varit lite si sådär med vädret. Ibland var det fint och ibland var det kallt och monligt. Som te.x nu det ser ut som det ska börja regna vilken minut som helst, och vi får hoppas att det inte gör det. För då blir jag riktigt less!! Mina lill-kusin har fått lego, så nu är de i full gång med att bygga :)


Idag har jag köpt en ny hjälm, min gamla var ganska gammal och nästa trasig :/ Så det blev en vit snygg ny hjälm ;D


Nu ska jag kolla lite bloggar,


Puss

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards