this about my life

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Malin Jonsson - 14 april 2011 15:42

Hejj!!


Nu "typ" tittar jag på tv, på top modell 2, precis som man typ inte har sätt hela den serien ett antal ggr! Senare så blir det träning, och vi får väl se hur det går. Eftersom att jag har varit sjuk, så måste jag ta det lite lugnt idag. Men jag är ganska dålig på det för jag vill alltid hänga med i de andras tempo :/ men jag vill ju inte bli sjuk till fjällen! Jag vet inte rikitgt ifall det finns något mer att skriva? Jo vi har jaft en ganska tråkig dag, eller har haft en tråkig dag mer exakt.


Just det ja! NU HAR VI LOV! Och det ska bli såååå gööööötttt! Sedan börjar inte skolan förrän på torsdag efter lovet, för att vi har prao och påskmåndagen ( vet inte vad den heter! AHAHAHAHAHAHA XD)

Nu ska malin se om hon kan hitta på ngt innan simningen,


Puss

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards