this about my life

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Malin Jonsson - 24 april 2011 19:02

Hej!


Även om det var min näst sista dag på påsklovet, känns det nästan som första? Är inte det lite märkligt, kanske inte första men det känns bara som början. Fast det beror nog på att jag inte varit hemma. I alla fall, så ringde Emilia imorse. Och jag cyklade bort till henne en stund. Vi bestämde oss för att cykla ner till Skeppsviken och "bada". Mycket till bad var det inte riktigt precis, vi hade bestämt oss för att bada så vi gick ner och kände på vattnet. Det var ISKALLT och när vi tog upp fötterna var de alldelles bruna! För att det var så smutsigt vatten. Så jag ville inte bada och inte emilia heller xd. Så vi spela kort och sola istället :) Och det gick ju bra de med!


Sen kom hela släkten och hade påsk firande!


Bilder kommer inom tid,


Puss :* 


Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards