this about my life

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Jonsson - 12 januari 2011 14:39

Hej hej!

Idag är det "typ" min dag  eller ja, för det är min födelsedag idag. Jag fyller 14 år! Så idag hoppar jag faktiskt simningen, man fyller ju bara år en gång om året, inte sant?

Jag fick massor med saker!

  • tunika
  • örhängen
  • ice watch  
  • almenacka med havets djurliv
  • converse väska
  • datafodral
  • trosor
  • glas (jag samlar på)

Sen ska jag och mamma åka till torp, för vi ska byta klockan jag fick, till en annan färg. Sedan ska jag få semla! haha

Jag hoppas snart att jag får min kamera, för jag blir snart tokig! Jag får ju aldrig den där förbaskade kameran!    Jag blir jätte sur, och ledsen

aja, "om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge"

Jag tror det är så den är? Aja nu ska jag göra engelska läxan, och bli sittande här alldeles för länge,

PUSS & KRAM MALIN

Av Malin Jonsson - 10 januari 2011 21:18

Tjenare!

Nu var det första gången på flera veckor (3) jag simmade. Det kändes ofc bra att vara tillbaks på banan igen. Men jag kan ju inte säga att det var lätt! För nej, det var inte lätt. De andra har tränat 2 gg 3 dagar i veckan och 1 gång 2 dagar i veckan i 3 veckor. Så de är i jätte bra form, och jag simmar ju lika snabbt som de, fast jag blir 3 dubbelt så trött som de andra. Men aja, min tränare sa att efter några gånger så är du tillbaks igen. Eller det var så jag uppfattde det   

Nu ska jag gå och lägga mig snart, för jag är såååå trött!!!

har ändrat bakrunds bild, hehe

tyckte det var lite snyggare, men passar inte riktigt till min header får se om jag ändrar den,

KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 9 januari 2011 16:01

Jaha,

då var det några timmar kvar på detta Julov. Det känns inte som jag har varit hemma någonting, fast det har jag ju inte heller, så det är inget konstigt med det alls     men jag har bara varit med en kompis på detta jullov, om man räknar bort "tjejkvällen" fast jag vet, jag vet att jag INTE ska klaga. Men det skulle vara roligt om jag fick vara med mina andra kompisar, de har jag inte varit med på nästan ett HALVÅR! Usch vad jag känner mig tråkig alltså   Men nu är det nya tag för ett nytt år, föresten vet jag inte om jag har sagt det men

GOTT NYTT ÅR I EFTERSKOTT!

Så nu har jag fått skrivit det också. Om ni undrar vad jag gör (det gör ni inte, men ändå) så sitter jag uppe på mitt rum, för morfar och Birgitta är här, fast jag har suttit där nere en stund, och de bara pratar om "tråkiga" saker. Så ja tillbringar lite tid här uppe också. Vi ska snart visa bilder, men mammas kamera var inte riktigt laddad så vi fick ladda den en liten kort stund.

vad kan jag skriva mer?

Jo att bikbok har jag märkt har riktigt snygga kläder, till ett inte alldeles för högt pris, så därför önskar jag mig ett present kort där, men jag  vet inte vad jag ska önska mig! Men presentkort och biokort är ju ett bra allternativ. Jag önskar mig också en jätte snygg converse väska, den är så snygg! hittade den på accent. Som jag önskar mig, men mycket mer vet jag inte,

Någon som har ett SKITBRA TIPS, som du bara vill dela med dig, vad jag kan önska mig?

Försökte hitta en sådan väska, men dn fanns inte,

KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 9 januari 2011 08:29

                                                       

GOD MORGON!

Där kom en liten bildbomb från igår kväll,  hos Jenny ://admin.nextinfashion.se/jennylilja97  Hon fyllde 14 år, och nästa gång står jag på tur! Jag fyller på onsdag, alltså den 12 jan. Det var verkligen skit kul!

Idag ska jag "typ" ha ett kalas för min morfar och Birgitta. Men de bor så långt ifrån, och det är typ isgata här, så vi får se om vi inte ska åka till dem istället. Thailands bilderna är så fruktansvärt många, så jag vet inte om jag ska lägga ut så många mer, för det funkar dåligt att markera just de man vill ha. Men jag får kolla upp detta,

VI HÖRS

KRAM & PUSS MALIN

...

Av Malin Jonsson - 8 januari 2011 06:39

Usch!

klockan är 6.36 och jag har redan varit vaken i 2 timmar. I och för sig la jag mig klockan halv nio, för den här nya tiden i hemma från thailand, och jag är fortfarande trött från resan hem. Min katt väckte mig av att trampa på mig halv fem, och mamma gick upp och började läsa i rummet brevid mitt. Men jag kan i alla fall inte somna om så jag lägger ut några bilder från thailand, och det jag köpte igår...

HÖRS SEN

KRAM & PUSS MALIN                        

Av Malin Jonsson - 7 januari 2011 18:18

Idag har jag hunnit rätt så mycket faktasikt. Och något som är lite konstigt är att jag liksom är inte speciellt trött, jag menar jag missade nästan ett helt dygn igår. Men jag sov i 10 timmar inatt, så jag antar att det är lite därför jag inte är så trött?

Pappa fick våran nya volvo idag, den var hur fin som helst! Vi hade tänkt att åka till göteborg idag igen till net on net, för vi  gjorde inte så mycket i alla fall. Där skulle jag köpa en ny kamera en nikon COOLPIX p100 som var i en nikon kampanj på netonet. Men som tur var kollade jag om den fanns inne på lager, och det var allt bra att jag gjorde det. För i göteborg fanns den ju förstås inte! Så himla typsikt. Så jag beställde den snabbt som ögat på internet istället. Sen har jag köpt en ny kofta och en huvtröja samanlagt 198 kr på bikbok, mellandagsrea! Så idag har jag fyndat också.


slänger in en bild på min "snart" nya kamera

  KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 6 januari 2011 21:14

hejhej!

Nej mitta favorit land det är väl ändå sverige. Men gissa vad? Nu har jag kommit hem, från värmen. Det var verkligen varmt 31 grader till 30 i vattnett. och 30-35 i skuggan på land, snacka om att det kändes kosntigt att komma hem med bara en tunn kofta och långa tights. Men det var bara -1 ute så det gick allt bra!

Men över till Thailand,

Thailand var verkligen fantstisk något som man uppskattade mycket var alla thailändare. För de var alltid lika snälla, och man kunde verkligen lita på dem. jag gillade verkligen det. Men för övrigt var det mycket bad, sol, shopping och förstås SNORKLING. Mamma fick en undervattenskamera när hon fyllde år så hon har legat i vattnet och fotat och filmat en massa! Men jag tror det var allt, inte så detaljerat men aja... det blir för jobbigt annars, bilder blir senare antingen i helgen eller i veckan, få se vad jag orkar.

MÅNGA KRAMAR MALIN  

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards