this about my life

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Malin Jonsson - 30 januari 2011 20:57

                       

Av Malin Jonsson - 30 januari 2011 20:39

Nu var helgen slut...

Och mina planer blev inte helt som jag hade tänkt mig. Det blev inte något städande av min garderob. Utan det blev att ge sig av till Alva istället. Det var jätte kul. Vi gick och kollade på när elit i hennes handbollslag spelade. De vann inte, men de var duktiga i alla fall! Det var faktiskt den första handbolls matchen jag sätt 'live' eller vad man ska kalla det. Idag var jag med Emilia. Vi satt vid datorerna och sedan såg vi Sex and the city 2. Ibland är alltid den första filmen bäst men jag tyckte nog att 2:an var minst lika bra som 1:an. Faktiskt. 8 av 10 missjonsson. Detta var pga att det är lite för mycket chafs om äktenskap och grejer. Men den var faktiskt jätte bra! Sen så har jag simmat. Det var inget jobbigt pass idag, det låg på 5000 m ungefär. Det var 15x100 ben och jag Hanna och Felicia, låg brevid varandra och pratade igenom hela serien. Haha. Skönt man kan ha det ibland asså.    Så passet var faktiskt roligt. Sen hämtade pappa min nya ice watch (en klocka) så jag lägger ut lite bilder på den. Jag blev riktigt nöjd med den. Verkligen. Den är liksom av gummi och rätt så stor. Skit snygg!

      PUSS & KRAM MALIN

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards