this about my life

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Malin Jonsson - 19 januari 2011 17:25

HEJ

nu var det riktigt länge sedan jag gjorde såhär. Jag är inte stolt, men det händer alla. Idag var jätte jobbig träning. Jag har inte mått så där jätte bra som ni kanske har läst tidigare. och idag var jobbigaste träningen sen jag var i Thailand. Det gick bra till en början, men sedan skulle vi köra f4 (det är alltså max, max är alltså tävlingsfart, tävlingsfart är allt man har, så nu vet ni det) och det gick inte så jätte bra för vi skulle köra 4x100 fjäril,rygg,bröst och frisim. Jag är fortfarade inte i form, och orkade bara inte med det. Sen blev jag lite sur på min tränare för han kör med oss som elit satsning. Och jag fixade det inte bara. Så jag sa att jag var trött från lägret och gick upp. Redan när jag stod i duschen så ångrade jag mig. Därför kände jag att jag hade orkat träna det där lilla som jag gick upp för. Men jag brukar alldrig gå upp. Så kanske var jag värd det.

Men jag ska ta nya tag imorgon, och tänka på ett annat sätt. Att ha ont i magen och vara orolig innan en träning som man gör 5 dagar i veckan känns jäkligt onödigt. Hela hösten tränade jag likadant. Men nu från Thailand har de andra lite bättre kondis än mig, även om jag känner att jag kommit ikapp har jag nog inte det. Jag älskar min simning och kommer fortsätta med det. Men jag får börja med att ha en annan inställning. Att det ska vara kul och inte jobbigt. Är det någon annan som känner likadant med någon av era sporter?

Ursäkta att jag har gjort ett sådannt urtråkigt inlägg, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig någonstans.

KRAM & PUSS MALIN

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards