this about my life

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Malin Jonsson - 29 januari 2011 08:35

Godmorgon!

nu har jag vaknat och jag är lite trött. Ja. Och min katt verkade också se att jag vaknat för hon hoppade upp till mig nu. Lite mysigt har jag i alla fall!   

Idag vet jag inte vad som ska hända. Jag tror att jag ska vara hemma och så ska jag nog rensa min garderob. Mamma hade börjat lite när jag var på läger i lysekil, men hon gav upp. HAHA. Så jag får nog ta tag i det själv. Nu ska jag gå in och spela icy tower på facebook. Och sen city ville.

asså jag är så dålig på alla sorters spel har jag märkt. i alla fall typ sådannt man ska hoppa och grejer. Jag ramlar bara ner, men nu ska jag försköka bli lika bra som alla andra. HUr det nu ska gå? Övning ger färdighet, är det inte så man säger?

jepp, och nu ska jag slute det här inlägget med....

KRAM & PUSS MALIN'

  

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards