this about my life

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Malin Jonsson - 24 januari 2011 21:13

Oh my gush!

Idag typ dog jag på träningen! det var hemskt vill jag bara säga. Men som tur var återupstod jag... Eller aa, det var så man kan förklara det (jag var bara väldigt trött, och det var bara väldigt jobbigt) Men jag kom på att jag inte ska klaga. För det är mycket mer synd om mamma   

Jag blev såååå trött bara på min tränare, jag bara

ÅHHHH ORKAR INTE

(jag tänkte så, men jag gjorde det inte, inte alls)

jag bara

"okej"

Men nu ska jag vara inte på facebook och spela city ville, och sen så fick jag choklad av Lena så den åt jag lite av för en stund sen...

hihi   

PUSS & KRAM MALIN

Av Malin Jonsson - 24 januari 2011 16:39

Hej!

jag bloggade inte igår, för jag var ganska trött. Jag var med min kompis Alva sedan simmade jag. Jag måste erkänna att jag är verkligen lat. Nu tex ligger jag i sängen och gör typ ingenting? Jag borde göra lite läxor... jag får nog kravla mig upp snart...

Mamma är sjuk och har magsjuka. Jag får väl bara hoppas att det inte simttas på mig. Så snart så snart ska jag simma. Jag har ont i min arm sen igår, Jag låg och simma ryggsims ben, och höll armarna lite för hårt?   

vetinte faktiskt vad det är men ont gör den iaf!

Nu ska jag kravla mig upp här ifrån tror jag,   hahah.

PUSS & KRAM MALIN

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards