this about my life

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Jonsson - 18 januari 2011 17:59

Aa, det här inlägget får gå snabbt till. Idag har jag lekt lite med kameran efter jag kommit hem. Den tar ju väldigt bra bilder, men jag skulle vilja ha en sådan där jätte skarpfokus, som man får när man tar när bilder på blommor och sådannt. Jag vet att jag bara tar bilder inomhus, och det är ju vinter så det blir väl inte sådär bra bilder. Men jag msåte se den där filmen om kameran för jag vill ha jätte skarpa bilder. Om det är möjligvis någon super expert på kameror som skulle råka läsa det här inlägget, skicka en liten komentar då hur man ska få skarp fokus, förutom då ha blommanläget. För så dum är ja inte!

Nu ska jag snart fixa lite käk. Det blir lite kycklingsallad, för de är alltid gott. Det ska bli till mamma och pappa, fast han får skära kycklingen   För det blir nog inte så jätte bar om jag skulle försöka med et. Idag är det inget bra på tv, bara handboll. Men som ni vet tycker jag ju om halv åtta hos mig (om ni har läst bloggen tidigare) så det får de bli. Men jag fattar inte min spanska läxa, man skulle översätta en jätte text och så skulle man kunna den utantill? NEJ, det låter så konstigt vi brukar inte få sådanna långa läxor, jag måste verkligen kolla upp det här. Nu tog det typ stopp i min hjärna för jag kommer inte på något mer att skriva om, sån är jag!

HÖRS & SYNS

KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 18 januari 2011 15:10

Ni har säkert hört talas om gruppen snook, med låten mr cool?

om inte har ni säkert hört talas om Oskar Linnros Och Daniel Adams-Ray

Jag är nog väldigt trög, men de har ju från början varit gruppen Snook med den här låten :

Det hade jag inte fattat att det var Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray att de var ett band, eller nåt. Haha. Inte för att jag precis har lyssnat på snook, men aja, de va kul i alla fall lägger in de andra låtarna, när de har gått sin egen väg, eller nåt!

Av Malin Jonsson - 17 januari 2011 19:19

Det blev ändrade planer. Mamma sa att hon trodde att jag har fått för mycket av min träning. Jag själv vet inte vad det är, jag tror det kan vara vätskebrist. Jag har ont i huvudet, och blir ledsen för inget, och är SKIT TRÖTT! Mitt huvud sprängs snart. Men jag ska inte klaga. Nu håller jag på med att ladda in bilder i thailand på facebook, för det finns inte så mycket annat jag kan göra för spanska läxan, fatta jag inte. Eller kommer inte ihåg den i alla fall. Jag kan ta en liten frågestund, så Fråga på, vad ni nu vill fråga?

SOM SAGT VAR FRÅGESTUND NU!

KRAM & PUSS MALIN  

Av Malin Jonsson - 17 januari 2011 15:05

Nu är allt som vanligt, fast jag är väldigt trött. Ni skulle bara se mina kinder, Oh my gush. De är alldelles rosiga (de brukar bli det när jag är trött) hahahaha. Så nu ser jag ut som en liten tomte mor   Idag hände inget speciellt i skolan... only the same. I helgen ska jag "troligtvis" ha släkt kalas   det ska bli kul. inget läger eller något annat med simningen det var typ i mars eller nåt det skulle bli något nästa gång. En tävling i lysekil tror jag. Men nu ska jag gå ner och steka lite KORV! haha.

Mina inlägg blir så korta, men det händer inte så där mycket i mitt liv. hehe.

aja, ha det bra

PUSS & KRAM MALIN

Av Malin Jonsson - 16 januari 2011 21:10

HEJSAN!

Nu har den äntligen kommit min ÄLSKADE kamera. Shit vad bra den var asså! Gud vad jag gillar den, ett riktigt kap   

Nu är jag färdig, jag är riktigt färdig. Jag har ingen kraft kvar tror jag. En helg med bara en massa träning. Men nu är jag på "banan" igen   

Vi simma nog en 1,5 mil tror jag, en träning på fredag, 2 på lördag i lysekil, 1 på sön i lysekil och en hemma här ikväll (har redan simmat) Ja... det blev så kort, men jag vet inte vad jag ska skriva mer...

hoppas ni nöjer er!

KRAM & PUSS MALIN

              

Av Malin Jonsson - 14 januari 2011 16:23

Ja precis som rubriken lyder. Det kommer att bli en dålig uppdatering denna helgen. För jag kommer inte att vara hemma. Ska på simläger med simningen (konstigt va?) så det är min helg,

vad ska ni göra?

Ska snart till simningen och håller mina tummar att bilen startar...

Där tog det stopp, vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer...

Föresten så fick mamma igång bilen! Jippie    

titta jag hittade en smilis som snorklade

  

haha bara för att det inte skulle bli för kort,

Skitsam

KRAM & PUSS MALIN

ps nu har min kamera kommit, så pappa ska hämta den på LÖRDAG!   

Av Malin Jonsson - 13 januari 2011 21:38

hejdär!

Jag tror jag gjorde det, jag tror att jag satte dit den där headern. Som ni kanske vet har jag strulat och grejat, hur min blogg ska se ut, men nu tror jag faktiskt att jag satte den. Vad ska man göra ut picasa? Jo ganska mycket    

Men nu ska jag göra mig i ordning, och hoppa in i min varma goa säng! Trött efter simningen. Min katt har redan tagit posission och ligger och väntar på mig  

Så bye bye!

Sweet dreams

KRAM & PUSS MALIN

Av Malin Jonsson - 13 januari 2011 14:14

Hejsan, svejasan!

Idag fick vi sluta tidigt! Jag vet att jag är udda men jag gillar inte att vara ensam hemma alltid, det är så himla tyst. Och man kan inte prata med en ända person. Men jag överlever ju faktiskt jag har ju mina två små katter, som skyddar mig. Haha. Vi fick i alla fall sluta, 12. Så jag har varit hemma ett tag nu. Jag har hunnit städa, göra läxor. Det var nog det. Sedan ska jag äta, tacos. Det blev över sen igår!   

Sen ska jag simma.

igår hoppade jag simningen, vi åkte ju till torp. jag fick en bok av mamma, expert på att rodna av Katarina Von Bredow som jag har kollat på innan. Dagen blev ganska lyckad. Fast när vi skulle hem från torp, fick mamma inte in startarnykeln där man startar bilen. Så hon höll på och trycka jätte länge, men tillslut fick hon i den. Det är typ något fel på bilen elr nåt    Men nu ska jag kolla lite bloggar tror jag, och se på tv sen tror jag   

KRAM & PUSS MALIN

 

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards