this about my life

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Malin Jonsson - 23 november 2010 15:34

Hejsan'

Vanlig dag med skolan, har egentligen inte så mkt att skriva så det blir ett kort inlägg idag   

Vi hade bild idag, och vi ska ha det 2 ggr i veckan nu! Det var faktiskt SKIT kul på bild lektionen idag, Jag ksk har användning för bilden idag för att göra en header, som skulle i sånna fall bli lite bättre än den jag har   

Och man slapp göra redovisning idag för hela klassen (20 pers) så phu!!! Men jag kanske kunde gjort det i alla fall för liksom det var 1 enda som ville göra det i våran grupp, och jag kunde ju sagt att jag också ville (för dte verkade inte så farligt) men det var ingen annan som verkade vilja hänga på, så jag hoppade jag med,

Nu ska en göra läxor

(ingen träning idag, fast det är ändå ingen träning annars på tisdagar xD)

lägger in en bra låt, som jag gillar,

kram<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards