this about my life

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Malin Jonsson - 19 november 2010 16:03

HEJ

Den här veckan har jag verkligen inte varit mycket i skolan, eller ja, 1 dag. Så det kan man ju inte påstå. I dag har vi haft hemstudiedag, Emilia kom hit och gjorde mig sällskap  

Så mycket mer om hemstudiedagen, tror jag inte intresserar er, det skulle det iaf inte gjort om jag skulle läst det.

Jag vet inte om jag har sagt det här, men jag har blivit så himla förkyld! Och det är så himla inte roligt... jag nyser, hostar, snyter mig och så går det i den vevan! Så åk inte flygplan för då blir ni sjuka (haha, ne skoja men näästan sant)

Så jag är alldelles narig under näsan, för att jag snyter mig så nedrans mycket. Sen så har jag ont i halsen också, så att i den kittlas det hela tiden. Så se upp för att bli sjuka, Det är bara ett tips, hoppas ni har haft en bra dag.

Har ngn gjort något spec?

ps saknas det något i denna blogg?

KRAM M.J (malin.jonsson, så inte "michael jacksson")  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards