this about my life

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Malin Jonsson - 20 november 2010 14:58

    Min katt har blivit så himla lat asså, Hon brukar inte sova så här mycke,t men så här har hon legat hela dagen. Jag fattar inte hur en katt kan sova så in i hellsikke mycket, men tydligen kan de det. Fast hon har ju faktiskt varit ute och jobbat lite. Hon var ute och lekte i snön i en halvtimme. ojojoj, vilken jobig dag hon måste ha haft. Sen sover hon på natten också! Jag förstår mig inte på katter, men de är allt bra mysiga. När det lägger sig i sängen när man ska sova. Då kan man inte klaga...

ha de bra!

KRAM M.J

Av Malin Jonsson - 20 november 2010 10:26

Mitt huvud, det dunkar och dunkar... de gör så himla ont! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Mamma säger att jag måste dricka mycket när jag är förkyld, men jag menar, jag har ju druckit mycket vatten nu i morse, borde det inte försvinna? Jag får väl i alla fall hoppas det...

Nu har jag duschat, och ska gå er till stan, mamma åkte till köpenhamn i morse, så att jag och pappa ska gå ner och hämta bilen som står där nere, vid busshållplatsen.

I natt har det snöat skit mycket, och det har föresten gjort det hela morgonen också så det är fullt av snö ute, mysigt Men så himla kallt, längtar till THAILAND, värme, härliga värme,

Ha det så himla bra,

Kramar malin<3


En bild på var carport, med all snö


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards