this about my life

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Malin Jonsson - 22 november 2010 21:04

 

ZARA, 199 kr trf

   

ZARA, 699 kr trf

   

ZARA 299 kr trf


Snygga kläder on my favorite butik ZARA

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/home/11729/en/zara-sales

Av Malin Jonsson - 22 november 2010 17:56

 

Här kommer ett användbart tips:

Sätt aldrig sådanna här uttag upp och ner...

För då blir det till slut väldigt jobbig, tro mig... Jag försöker just nu


Av Malin Jonsson - 22 november 2010 17:05

halloj!

Min förkyldning verkar ofc, inte vara på bättringsvägen så... jag får vara hemma idag med. Stör mig att de andra får träna, för hemma gör jag typ ingenting, förutom att öva inför engelska redovisningen imorgon, som jag inte precis längtar efter. Vi har gjort ett musik projekt under höstens gång, och imorrn ska vi typ redovisa det inför 1/3 av klassen (20 pers) och det vill jag inte. Kommer stå där och prata och vips, så kommer jag inte komma ihåg vad jag just, elr pratade om, men det går väl änna ganska fort hoppas jag...

Idag i skolan har vi haft slöjd nästan hela dagen, förutom spanska och idrott, med basket. Det gick bättre på denna basket lektion än förra ;)

Mamma kom ju hem från köpenhamn igår och jag fick ett par söta katt örhängen, av äkta silver. Fruktansvärt söta var dom och väldigt sköna på! I LIKE IT (yy'')

Kram


Vänta... ni tror väl inte att jag inte skulle glömma och lägga in en bild på dem? För i sånna fall, Så kommer det här     


  Dålig skärpa p.g.a webcam, men man ser ju iaf lite grann   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards