this about my life

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Malin Jonsson - 6 november 2010 17:35

Tjenare  ,

Nu har fredrika lämnat mig och vi ska snart få gäster. Det blir en snabb dusch om några minuter. Och sedan får jag hjälpa mamma att duka (tror jag)

Vi ska planera våran resa till Thailand som vi ska gör nu till Jul. Det är min faster som kommer och hennes sambo.

Ni fattar inte hur mycket jag längtar till att åka till THAILAND! Fast det är väl inte riktigt så jätte konsitgt,   

Men på tisdag ska jag åka till Rom också, det här året kommer gå åt av mycket, mycket resor...

ojoj, nu måste jag dusch...


Kramisar, malin <3


Av Malin Jonsson - 6 november 2010 16:25

Hej!

Välkommen till min nya blogg! (eller vad man säger xD)

Idag fick jag mig en stor överaskning, trodde att min dag skulle bli ganska så trist med bara massa läxor, men nejdå! det blev den då inte. Min kompis ringde mig istället, som jag nu är mycket tacksam över. Kika gärna på hennes blogg:

www.fredasdiary.blogg.se


Vad har ni gjort idag då? <3


Kramisar, malin                    

ps, slänger in några bilder från dagens promenix


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards