this about my life

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Jonsson - 17 mars 2011 20:42

Det är pogrammet just nu som jag ser på. Jag tycker det är ganska mysigt att sitta och titta på! Och sverige leder ju! Så då är det faktiskt roligare att titta på, (HAHA NORGE) Nej ska inte vara elak mot norskarna nu xd


Förut så simmade jag ett litet simpass :) Det var skönt det var fart 2 ben men jag tror jag skrev det igår, så om ni läste igår så borde ni vetat de. Eller ja... Nu är nog pausen typ snart slut så nu återgår jag till tvn...


PUSS OCH KRAM MALLAN!


 

Av Malin Jonsson - 16 mars 2011 20:27

  Lånade bilder från Weloveit.com

(klicka på bilden)

Av Malin Jonsson - 16 mars 2011 19:21

Hejsan!

Nu så har jag börjat att simma igen. Det är bra! Det var ganska jobbig träning idag, fast ändå inte! Det var lagom. Jag slapp att simma fart 3 och simmade ett lugnt fart 2 pass istället! Snacka om turen på rätt sida. Imorgon är det fart 2 ben. Och det är nog ganska bra de med!


Idag åkte pappa till Åre för att vara på konferans där. Så han ska åka skidor imorgon! FUSKIS VILL OCKSÅ ÅKA SKIDOR!

Men det ska jag göra på påsklovet :)


Kram mallan! <3

Av Malin Jonsson - 15 mars 2011 17:13

Som ni vet sa jag bättre uppdatering så här kommer jag xd

Av Malin Jonsson - 15 mars 2011 17:00

Hejsan!

Idag har Emilia varit här :) Och just nus ser jag på ett inspelat Vaknka med the voice. Tycker det är himlans bra! Justde jag kan ju spela in det på morgonen när jag går till skolan nu. Fast det är roligare om man ser det direkt faktiskt...

Här kommer lite bilder som min vän önskade

//kramis

          Usch det är verkligen inga fina bilder jag hittade :O

Av Malin Jonsson - 15 mars 2011 13:26

Hejsan!


just nu har vi rast, och vi har precis haft en as tråkig lektion, engelska. Och vi rättade ett häfte som var jätte långt. Så de var inge vidare, och nästa lektion är iup... :/


Men kollade i alla fall bloglovin nyss, och på alla bloggar har de varit mycket uppdatering 18 nya inlägg. Tummen upp! :) Så nu tänkte jag bli bättre med!!


Kram mallis <3<3

 

Av Malin Jonsson - 14 mars 2011 14:43

"aj det gör ont i min rygg"

"aj det gör ont i mina ben"

...


Det fär var jag, just nu låter jag så. Det gör ont i min rygg av ngn anledning. Jag tror det är pga av att jag har suttit i soffan dagarna i ända. idag gör jag inget speciellt, Jag har bara en sak som ska göras. Det är att städa mitt rum, och se på tv. För jag är jätte trött efter dagen xD.


Visste ni att några i min klass ska få vänorts utbyte från japan! Is´t that so cool?

Ja det är de, men jag vågar inte anmäla mig... hehe är en liten skkiiiiit! xD


Many hugs malin <3<3

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards