this about my life

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Malin Jonsson - 29 mars 2011 14:41

Hejsan! 

Idag är det tisdag, och det innebär ingen simmning :) Inte så men man har inte alltid lust att åka ner till simhallen och simträna xD. Men idag är jag i alla fall ledig. Så jag ska göra läxor, för vi har ett matteprov på Fredag, sen har jag engelska glosor, spanska glosor, och ett Musik projekt. Och vi har det typ i läxa och jobbar med det på musiken, men jag tror inte att jag kommer hinna färdigt. Sedan måste jag läsa ut en bok, fast det är bara 7 sidor kvar! haha, så det blir inte så mycket till att läsa men ändå! ;)

Dagen idag har väl inte varit så jätte kul, nej jag tycker att tisdagar äär tråkiga! Det är bara så det är Tisdagar är tråkiga! ;/

Det blev ett rätt så långt inlägg idag! 

Men ni kan få vara med att tycka till om bloggen! 

VAD ÄR DET SOM SAKNAS?


mer dagens outfits? mer bilder? mer om dagens? mera musik? 

Vad som helst!!! 

VAD TYCKER DU?


Kram malin<3<3

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards