this about my life

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Malin Jonsson - 13 mars 2011 18:16

Jag sitter och funderar på om svenska folket har någon som helst musik smak? Eller så är det jag som inte har det... Men jag menar man hör ju att han inte kan sjunga. Han håller knappt ut tonen ordentligt! :O

Men i och för sig hade han mest röster från det utländska som röstade, så han kanske kan gå bra till i eurovision son contest. Om man nu skulle göra det så är jag helt klart nöjd! Förra året var ju verkligen en skräll asså!


Idag har jag tillbringat dagen med alva. Och det var såå mysigt. Vi var enre på stan och vi hade lite svårt att gå in på mcdonalds men vi kom in tillslut. Och sen har vi scrappat :) Det var min dag de...

Lyssna här när eric saade sjunger! Ledsen men kan inte riktigt hålla tonen tkr jag ... xd




Trrååååååkig!

Kramis malin

(ps hoppas jag inte får massa skit för de här nu xd)

Presentation


Här är allt om mig, och lite till? Hoppas ni föredrar det.
Kram MALIN

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards